Wie we zoeken

Ondernemerschap, kwaliteit en innovatie staan bij GKSV hoog in het vaandel. Dat betekent dat we hoge eisen stellen aan medewerkers. Als jij tot de top van de markt behoort en je hebt de ambitie én bagage om onze klanten te helpen het verschil te maken, dan komen we graag in contact met jou. Zeker als je aansluit bij onze kernwaarden:
  • Strategisch
  • Ondernemend
  • Fun to work with
  • Authentiek
  • Resultaatgericht
Wij bieden medewerkers uitdagende vraagstukken, toonaangevende klanten, een gemotiveerd en hecht team en prima arbeidsvoorwaarden.
 
Hieronder vind je al onze actuele vacatures. We zijn altijd op zoek naar toppers, dus aarzel ook niet om een open sollicitatie te sturen.

 

 

VACATURE: GKSV ZOEKT EEN AMBITIEUZE SENIOR ADVISEUR (V/M)

Toe aan een mooie volgende stap in je carriere? Aan de slag met leuke opdrachten? Werken in een jong en ambitieus team? Wil je bouwen aan je eigen adviespraktijk en je steviger gaan positioneren in de markt? Reageer voor 1 maart. 
 
Wij zoeken een inspirerende, intelligente senior adviseur (mid-carreer) die strategisch sterk is maar ook een hands-on mentaliteit heeft. Als adviseur heb je een belangrijke rol in ons bureau. Het ene moment leid je zelfstandig een werksessie bij de klant, het andere moment voer je een acquisitiegesprek bij een nieuwe klant, help je een van de junior adviseurs op weg, schrijf je een artikel in een vakblad of ben je sparringpartner voor een van de partners van het bureau.
 
Ervaring met bijvoorbeeld reputatievraagstukken en strategie-ontwikkeling vinden we belangrijk en gevoel bij maatschappelijke en politieke ontwikkelingen zijn voor deze functie een pre, evenals advieservaring en een groot netwerk. En uiteraard: voor het maken van scherpe analyses en het schrijven van kristalheldere adviesrapporten (bij voorkeur PPT) draai je je hand niet om.
 
We vragen wat, maar we bieden ook wat: een ondernemend team van zo’n 18 professionals, klanten in de A-categorie, zeer uitdagende opdrachten, een goede beloning, een cool kantoor mét bruine kroeg. Kortom: een goede plek om je talenten los te laten en grote stappen vooruit te maken in je loopbaan. 
 
Een beeld van het werk van een adviseur bij GKSV? Hieronder een aantal voorbeelden van recente vraagstukken: 
  • Aanscherpen van de positionering van een nutsbedrijf
  • Ontwikkelen van een plan om de maatschappelijke en politieke beeldvorming te beïnvloeden voor een internationale speler 
  • Uitvoeren van een krachtenveldanalyse voor een grote semi-publieke organisatie
  • Ontwikkelen van een visie op de communicatiefunctie voor een grote, landelijke cooperatie
  • Analyseren van de rol van communicatie binnen samenwerkingen voor een publieke organisatie
  • Begeleiden van het managementteam van een grote verzekeraar bij het ontwikkelen van een communicatiestrategie. 
  • Ontwikkelen van een aanpak rondom een gevoelig issue voor een onderwijsinstelling. 
  • Samen met de Chief Communication Officer nadenken over de organisatie van de communicatie binnen een energiebedrijf.
GKSV is een snelgroeiend adviesbureau in communicatie, reputatie en public affairs. Onze kernwaarden: strategisch, ondernemend, fun-to-work-with, authentiek en resultaatsgericht. 
 
Vanuit ons kantoor in Amsterdam helpen wij klanten uit overheid, non profit en bedrijfsleven met complexe vraagstukken die vragen om een doorbraak. Werk met hoge impact en vaak blijvende verandering voor onze klanten.  Onze aanpak: werksessies, interviews, roundtables, interactieve strategieontwikkeling, coaching on the job, sparring, etc. We zijn de Nederlandse affiliate van het internationale Interel-netwerk.
 
Proces: de eerste selectie zal plaatsvinden op basis van brieven en cv's. Met circa 3 tot 5 kandidaten zullen  wij gesprekken voeren. Het oplossen van een case is een belangrijk onderdeel van de procedure. 
 
Geinteresseerd? Stuur je overtuigende brief en CV naar Maaike de Groot. Meer informatie over de functie? Neem contact op met Frank Körver  of Arnoud Verhage.
 
 

GKSV ZOEKT TALENTVOLLE STUDENT VOOR HET UITVOEREN VAN ONDERZOEK OP REPUTATIEGEBIED 

 
Ben je op zoek naar een interessant (afstudeer)onderzoek? Wil je dat onderzoek uitvoeren bij een toonaangevend adviesbureau in Amsterdam? En niet onbelangrijk, ben je geïnteresseerd in reputatie(management)?
 
Een goede reputatie is geld waard, maar reputaties van organisaties blijken ook uitermate kwetsbaar. Vaak wordt gezegd dat reputaties voor 80% bepaald worden door gedrag en 20% door communicatie.
 
Wij zijn op zoek naar een talentvolle student die onderzoek wil doen naar de invloed van communicatiedirecteuren op reputatie. In ons werk zien we dat communicatiedirecteuren een belangrijke rol spelen bij het managen van reputaties. Ook CEO’s hebben hoge verwachtingen van hun communicatiedirecteuren. Tegelijkertijd zien we ook grote verschillen in de taak- en rolopvatting van communicatiedirecteuren.
 
Enkele belangrijke onderzoeksvragen waar wij nu aan denken, luiden als volgt: Welke invloed hebben communicatiedirecteuren nu op reputatie? Welke ontwikkelingen zijn er gaande? En wat betekent dat voor de wijze waarop communicatiedirecteuren over bijvoorbeeld 5 jaar invloed uitoefenen op reputatie?
 
Wij denken zelf aan het uitvoeren van een literatuuronderzoek en het voeren van diepte-interviews met communicatiedirecteuren.  Maar uiteraard: over opzet en aanpak gaan we graag het gesprek met je aan. Voor het uitvoeren van het onderzoek krijg je 3 maanden de tijd.
 
Bij voorkeur ben je een laatstejaars WO-student, maar we laten ons ook graag door je overtuigen als je een Hbo-instelling volgt. Het is belangrijk dat je een relevante opleiding volgt (Bedrijfskunde, Communicatie, etc) en dat je dus voldoende kennis hebt van reputatie en reputatiemanagement. Uiteraard beschik je over goede communicatieve vaardigheden (in woord en schrift).
 
Wij bieden een prima stagevergoeding en een inspirerende werkomgeving. Ons kantoor is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.  
 
Als je geïnteresseerd bent, kun je een email plus CV sturen naar Frank Körver.